Piano-oppilas esiintyy

3. Rekisterin nimi
    Lapin pianoseuran jäsenrekisteri

4. Rekisteröidyt
    Suorat jäsenet, kannatusjäsenet ja mahdolliset kunniajäsenet.

5. Rekisterin pitämisen ja henkilötietojen käsittelyn perusteet ja käyttötarkoitus
    Henkilötietoja käytetään yhdistyksen toiminnan viestittämiseen ja kokouksiin kutsumiseen. Liittyessään jäseneksi henkilö antaa tähän suostumuksensa.

6. Käsiteltävät henkilötiedot
    Jäsenrekisterissä käsiteltävät henkilötiedot ovat nimi- ja yhteystiedot.

7. Säännönmukaisen tietolähteet
    Rekisteröityjen tiedot tulevat heiltä itseltään.

8. Tietojen luovutus ja siirtäminen
    Tietoja ei luovuteta muille tahoille ilman rekisteröityjen erillistä suostumusta.

9. Tietojen suojaus
    Henkilötiedot pidetään käyttäjätunnuksen ja salasanan suojaamassa laitteessa.

10. Tietojen käsittelyn kesto
    Henkilötietoja säilytetään jäsenyyden keston ajan (1 vuosi) sekä osallistujalistoja kirjanpitolain mukaan 6 vuotta.

11. Tietojen käsittelijät
    Henkilötietoja käsittelevät Lapin pianoseuran hallituksen jäsenet. Voimme ulkoistaa henkilötietojen käsittelyn osittain kolmannelle osapuolelle, jolloin takaamme sopimusjärjestelyin, että henkilötietoja käsitellään voimassa olevan tietosuojalainsäädännön mukaisesti ja muutoin asianmukaisesti.

12. Automaattinen päätöksenteko ja profilointi
    Tietojenkäsittely ei sisällä automaattista päätöksentekoa tai profilointia.

13. Rekisteröityjen oikeudet
    Jokaisella rekisteröidyllä on tietojensa käsittelyä koskeva:
    Tarkastusoikeus, eli oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tiedot. Jos tiedoissa ilmenee virheellisyyksiä tai puutteita, voi rekisteröity pyytää oikaisemaan tietonsa. Vastustamisoikeus, eli oikeus vastustaa henkiötietojensa käsittelyä. Poisto-oikeus, eli pyytää poistamaan tallennettuja tietoja rekisteristä. Rekisteröidyllä on myös oikeus rajoittaa tietojen käsittelyä. Valitusoikeus, eli oikeus tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle, jos rekisteröity kokee, että tietojen käsittelyssä on rikottu voimassa olevaa tietosuojalainsäädäntöä.

14. Yhteydenotot
    Kaikki tätä selostetta koskevat yhteydenotot kohdassa kaksi (2) nimetylle yhteyshenkilölle.

15. Muutokset tietosuojaselosteeseen
    Mikäli muutamme tätä selostetta, laitamme muutokset näkyviin selosteeseen päivättyinä. Mikäli muutokset ovat merkittäviä, voimme informoida näistä myös muulla tavoin, kuten sähköpostitse tai laittamalla sivuillemme asiasta päivityksen.

2022 © Lapin pianoseura ry
TietosuojaselosteSäännöt