Piano-oppilas esiintyy

Liity jäseneksi

Haluatko tulla mukaan Lapin pianoseuran toimintaan tai tukea pianoseuraa? Tervetuloa pianoseuran jäseneksi! Lapin pianoseuran vuosittainen jäsenmaksu on 20 €. Jäseneksi voi liittyä kuka tahansa - pianonsoiton opiskelijat perheineen, opettajat, ammattimuusikot, kulttuuriyleisö sekä pianomusiikin harrastajat ja ystävät. Jäsenenä saat Lapin pianoseuran järjestämiin konsertteihin lipun aina tavallista edullisempaan hintaan sekä pysyt ajan tasalla tulevista pianotapahtumista ja konserteista.

Jos haluat liittyä mukaan pianomusiikin pohjoissuomalaisten ystävien joukkoon, täytä liittymislomake, hyväksy yhdistyksen säännöt ja tutustu tietosuojaselosteeseen. Saat sähköpostilla yhdistyksen tilinumeron sekä viitenumeron maksua varten.

2022 © Lapin pianoseura ry
TietosuojaselosteSäännöt