Konsta

Nuorten pianistien konsertit 2021: Konsta Rautakoski

Konsertti Rovaniemen kirkossa la 17.4.2021 klo 18. Live stream Lapin pianoseuran Facebook-sivulla.

Ranualainen Konsta Rautakoski esitti Bachin, Beethovenin, Rahmaninovin, Chopinin ja Debussyn musiikkia omassa pianoresitaalissaan Rovaniemen kirkossa 17.4.2021 klo 18. Koronatilanteen vuoksi konserttiin ei poikkeuksellisesti otettu lainkaan yleisöä, vaan konsertti striimattiin suorana Lapin pianoseuran Facebook-sivulla.

Konsta opiskelee tällä hetkellä Lapin musiikkiopistossa Maria Kluenin oppilaana. Hän on osallistunut mm. Eero Heinosen, Niklas Pokin, Janne Mertasen ja Valentina Fornarin mestarikursseille sekä Suomitaly International Music Meeting -tapahtumaan, missä häntä opetti Leonardo Zunica. Konsta on kokenut esiintyjä, ja hän on esiintynyt mm. Arctic Piano Fest 2018 katselmuksen gaalakonsertissa Korundissa. Konsta säestää myös aktiivisesti laulajia, ja kesällä 2021 hän esiintyi Nuorten Luosto Classic -tapahtumassa Mozartin pianokonserton KV 488 ensimmäisen osan solistina.

2022 © Lapin pianoseura ry
TietosuojaselosteSäännöt